זוהי חנות  לרכישת מוצרי פרומטו על ידי הגולשים. האתר מופעל על ידי רפי אדמוני (ע.מ 023995822) (להלן: "החברה" ו/או "פרומוטו")
נא לעיין בתקנון האתר בקפידה לפני כל שימוש ו/או פעולה באתר כולל רכישת מוצרים המוצעים באתר, כל פעולה מעידה על הסכמת הלקוח לקבל על עצמו את הוראות התקנון ולפעול לפיהן.
מסמך זה מנוסח בלשון זכר, אך פונה לשני המינים.

כתובת החברה: רחוב בועז 4, אפרת . מיקוד 9044804.

זכאות לשימוש באתר הינה לכל אזרח אשר מלאו לו 18 שנים. הזמנה תתאפשר למי שברשותו חשבון בנק פעיל ו/או בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף והינו בעל תיבת דואר אלקטרוני אשר כתובתה תינתן בעת הרכישה באתר. קטין המבצע פעולות ייחשב כקטין אשר קיבל את רשות הוריו/אפוטרופוסיו לביצוע הרכישה באתר.

 כללי

תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בין משתמש האתר (להלן: "המשתמש") לבין החברה. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר, ועל כל רכישה שתתבצע על ידו באתר. השימוש ו/או הרכישה באתר מהווים הסכמה על התנאים המפורטים בתקנון. על כן, על כל משתמש לעיין בתקנון זה בקפידה לפני ביצוע פעולות.
אם המשתמש אינו מסכים לתנאי מתנאי התקנון, הינו מתבקש שלא לעשות באתר כל שימוש.
החברה רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכן בהתאם להוראות כל דין.
בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות המופיעות בתכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון

תקנון רכישת דגלים

1. ביצוע הזמנה באתר

בעת ביצוע הזמנה באתר, על הלקוח למסור מידע מדויק, מלא ומעודכן.
התשלום באתר ייעשה באמצעות כרטיס אשראי או תשלום בביט או בפייבוקס.
בעת ביצוע הזמנה באתר, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור על ידי חברות כרטיסי האשראי תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה.
ככל שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי החברה וישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני אודות ביצוע הפעולה. מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי החברה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על ידי הלקוח.
היה ולא אושרה ההזמנה על ידי חברת האשראי, ההזמנה תיחשב כבטלה והחברה לא תישא בכל אחריות לביטול ההזמנה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בגין ביטול ההזמנה כאמור.

השלמת רכישה

פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור עסקה מחברת האשראי, באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.
מובהר כי במקרים מסוימים ולצורך השלמת הרכישה, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לפנות טלפונית או באמצעות הודעת SMS ללקוח אשר ביצע הזמנה מהאתר וזאת לצורך השלמת פרטים נוספים הנדרשים להשלמת הרכישה.

חסימת משתמש ו/או ביטול הזמנה
החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש מלעשות שימוש באתר ו/או מלרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות (ומבלי לגרוע) בשל כל אחד מהמקרים הבאים:
המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.
המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.
המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים ו/או מטעים.
במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום ו/או בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר, רשאית החברה לבטל את ההזמנה הספציפית בטרם אספקת המוצר ללקוח.
הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש למספר הטלפון שמסר לחברה ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת אצלה, על פי שיקול דעתה של החברה.

חוסר זמני/קבוע במלאי
המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי החברה לוודא שהאתר עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי. החברה אינה מתחייבת כי מוצר מסוים נמצא בכל עת במלאי. החברה אינה מבטיחה קיומו של מלאי מספק בכל העת, ואין להסתמך על כך.
מדיניות ביטולים והחזרות
מדיניות הביטול ביחס לכלל המוצרים הנמכרים באתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "דיני הגנת הצרכן"). אין באמור בתנאים המפורטים בתקנון זה בכדי לגרוע מזכות כלשהי הקמה למשתמש מכוח דיני הגנת הצרכן.
ביטול עסקה
משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: "הרוכש") באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.
הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, הוראות דיני הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק").
למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שדיני הגנת הצרכן אוסרים על החזרתם, כגון: טובין פסידים, טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה וכיו"ב, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.
היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:
יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.
על הלקוח להחזיר את המוצר לחברה. החזרת המוצר תיעשה לאזור התעשיה ישוב יקיר ורק לאחר מכן
יזוכה הלקוח בסיום הטיפול בפניה תוך 14 ימי עסקים.
היה וביטול ההזמנה נעשה שלא עקב פגם, אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, אי אספקת המוצר במועד או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:
יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.
הלקוח יזוכה בסיום הטיפול בפניה תוך 14 ימים ממועד קבלת הבקשה לביטול. החזרת המוצר תיעשה לאיזור התעשיה ישוב יקיר
עם הזיכוי יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, והלקוח יחויב בדמי ביטול הזמנה בסך של לכל היותר 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה של החברה בהתאם להוראות החוק.
ביטול ההזמנה ייעשה באמצעות אחת מהדרכים הבאות: דרך צור הקשר באתר, באמצעות שליחת מייל לכתובת המופיע באתר.
בהודעת הביטול ימסור הלקוח לחברה את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה ופרטי התקשרות. כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לחברה בהודעת הביטול, בנוסף לפרטים שצוינו לעיל, גם העתק חשבונית– ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה.
אופן החזרת התמורה
החזרת התמורה תיעשה בזיכוי כרטיס האשראי. התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין, ככל שאלו אמורים להיגבות בהתאם לנסיבות.
במקרה של החזרת מוצר, יש ליצור קשר ולתאם עם החברה, לאחר זאת יש להחזיר את המוצר פיזית לאיזור התעשיה ישוב יקיר
ביטול אספקת מוצרים על ידי החברה
במידה ויתברר לחברה כי אינה יכולה לספק את המוצרים לרוכש מכל סיבה שהיא, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.
במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם). הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

2. זמני אספקה

אספקת המוצרים בתוך ישראל תתבצע עד 16 ימי עסקים בהתאם ליכולות חברת השילוח.
ימי שישי / ערבי חג/ שבת/ שבתון/ סגר – אינם נחשבים כימי עסקים.
נמען שאינו זמין ו/או נוצרו בעיות איתור, ייתכנו עיכובים באספקה ..

חברת פרומוטופ חתומה על חוזה עם דואר ישראל . אנחנו עומדים בקשר רציף עם דואר ישראל ועושים כל מאמץ שהחבילות יגיעו בזמן .

קיימים 2 סוגי משלוח: שליח עד הבית ואו איסוף מנקודת חלוקה.
"שליח עד הבית" השירות כולל משלוח לנמענים פרטיים, במסגרתו יינתנו 2 ניסיונות מסירה ע"י השליח ברשימת יעדים ייעודית בליווי משלוח 2 מסרונים (מסרון פריט יצא לחלוקה ומסרון פריט נמסר)
רמת השירות – ניסיון מסירה ראשון של החבילות יעשה תוך 3 ימי עסקים (לא כולל את יום האיסוף). ברשימת יעדי המסירה הארצית. בשאר היישובים ניסיון המסירה יבוצע תוך עד 4 ימי עסקים . החלוקה בהתאם לנוהל החלוקה בכל ישוב.

בחגים ישראלים ומועדים בינלאומיים כגון חגי מכירות באינטרנט ייתכן שינוי בטיב השירות.

!!! אנחנו ממליצים מאד להשתמש בשירות של שליח עד לבית .

לא נוכל להיות אחראים על איחורים במסירה ואין לחברה אחריות לנזק מכל סוג שהוא שיגרם כתוצאה מאיחור במסירה של החבילות.
לא יהיה החזר כספי כלשהו כתוצאה מאחור במסירה.

החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים בזמני האספקה אשר אינם בשליטתה ו/או שמקורם בלקוח, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הלקוח בשעות התיאום. עיכוב כאמור לא ייחשב הפרת התחייבות החברה לאספקת המוצר.

לקוח שהנחה את השליח ו/או אישר לו להשאיר את החבילה המיועדת לו בכל מקום שהוא ומכל סיבה שהיא, יישא במלוא האחריות בגין כל אובדן ו/או נזק שייגרם לחבילה, והחברה תהא פטורה מאחריות מכל סוג שהוא.

מוצרים מסוימים המוצגים באתר עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי, במקרה של מחסור במוצר, תושלם ההזמנה רק עם קבלת המוצרים והאספקה תבוצע מיד לאחר קבלתם ולפי זמן השילוח המהיר ביותר שניתן וזאת בתיאום עם הלקוח.

3. המידע באתר

באתר תמצא מידע אודות המוצרים אותם משווקת חברת פרומוטו. אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שהמידע המופיע באתר יהיה מדויק אך עם זאת, אנו מתנצלים מראש אם חלילה, נפלו טעויות, שיבושים או אי-דיוקים.. כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר במפורש אחרת.

4. זכויות באתר

כל הזכויות בתכנים ובתמונות המופיעים באתר, אשר מקורם בחברה ו/או מי מטעמה ו/או שהועברו אליה, לרבות זכויות יוצרים, זכויות הפצה וכל קניין רוחני אחר, שייכים במלואם לחברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל הזכויות בעיצוב האתר ובאופן העיבוד וההצגה של התכנים באתר שייכות במלואן לחברה. התכנים באתר נועדו לשימושו האישי של המשתמש בלבד, ואין לעשות בהם שימוש אחר כלשהו, לרבות שימוש מסחרי. אין להעתיק ו/או לשכפל, ו/או להעתיק ו/או להדפיס תכנים כלשהם מהאתר לצורך הפצה ו/או פרסום בדרך כלשהי, אלא בקבלת הסכמתה של החברה, בכתב ומבעוד מועד. סימני המסחר באתר הינם קניינה של החברה בלבד. סימני מסחר המוצגים באתר מטעמם של מפרסמים כלשהם הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אין לעשות שימוש בסימני המסחר בלא הסכמת בעליהם, בכתב ומבעוד מועד. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם או תפקודם או מחסירים מהם תכונות או מידע כלשהם. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל לאלתר, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת, כל גישה של משתמש ו/או כל תוכן מהאתר, וזאת ללא צורך במתן נימוק או הסבר. משתמש לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר במידה והחברה החליטה לחסום אותו

5. סודיות ופרטיות

פרומוטו (להלן: "החנות") מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה.

תנאים אלה ילמדו אותך מהי מדיניות הפרטיות הנהוגות באתר בין השאר, האופן שבו משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר או נאסף על-ידה בעת השימוש באתר.
יודגש: על המשתמש/ת באתר אין חובה למסור את פרטיו המזהים לצורך שימוש באתר.
אנו מעוניינים להשתמש בנתוניך בכדי להודיע לך על פעילויות, מבצעים ולמסור לך מידע רלוונטי נוסף שיכול לעניין אותך, אך השתתפותך חופשית לחלוטין. באם לא תסכים, אתה חופשי להודיע לנו זאת בכל עת באמצעות מכתב בדואר או במשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת contact@promotop.co.il כך שנוכל למנוע באופן מדויק את השימוש בנתוניך.
למידע נוסף, אנא פנה לשירותי האתר.
במידה והמשתמש הצהיר והסכים להרשמה בטופס הוא יכנס לרשימת הלקוחות
ובעת השימוש באתר יכול שיצטבר אצל החברה מידע אודות הרגלי הקנייה של המשתמש (מוצרים שרכש, מידע על פרסומות שהביע בהן עניין, קטגוריות בהן צפה, הצעות שעניינו אותו ועוד). החברה תשמור את המידע (למעט פרטי כרטיס אשראי). השימוש בנתונים אלה, כמו גם בנתונים הנמסרים בעת הליכי הרישום השונים באתר, ייעשה רק על פי האמור במסמך זה ו/או על פי הוראות כל דין. החברה תערוך שימוש בנתונים הנ"ל לצורך ניתוח ופילוח סטטיסטי אנונימי וכן כדי לייצר לכל משתמש את התאמת התוכן הרלבנטי לו (מבצעים וכיו"ב).
החברה לא תעביר לגורמים חיצוניים שאינם גופים הפועלים מטעמה את הנתונים שנאספו על המשתמש ועל פעילותו באתר, ככל שנתונים אלו מאפשרים זיהוי שלו, למעט במקרים הבאים:
במקרה שיפר את תנאי השימוש באתר ו/או יבצע באמצעות האתר או בקשר איתו פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה.
בהתאם להוראות צו שיפוטי המורה לחברה למסור את הנתונים.
כל שיתעוררו כל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים בין המשתמש לבין החברה ו/או מי מטעמה.
בכל מקרה בו לדעת החברה מסירת הנתונים נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופו או לרכושו של המשתמש.
החברה תהא רשאית למסור את פרטי המשתמש לחברת האשראי הנדרשת לאשר את ביצוע העסקה באתר.

6. הסכמה לקבל דבר פרסומת

ככל שהלקוח אישר או יאשר קבלת מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982 באמצעות הדואר האלקטרוני, ו/או באמצעות אמצעים אלקטרוניים אחרים (לרבות: הודעת SMS ו/או הודעת WhatsApp"") הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לחברה על סירובו לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליו.

7. אחריות

בשום מקרה פרומטו לא תהיה אחראית לנזק כלשהו ישיר או עקיף ו= שנגרמו ללקוח ו/או לצדדים שלישיים . בכל מקרה פרומוטו מחויבות החברה היא עד סכום שווי הרכישה בפועל.

8. אישור התקנון

המשתמש מצהיר כי קרא תקנון זה וכי הוא מוסכם עליו, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, למעט טענות הקשורות בהפרת התחייבות מצד החברה ו/או מי מטעמה על פי תקנון זה. כמו כן, מסכים המשתמש לתחולתם על פעולת הרכישה. מודגש כי עצם ביצוע פעולה באתר מהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד המשתמש כי קרא הוראות תקנון זה, הבינן והסכים להן

9. סמכות שיפוט

סעיפי תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

10. שירות לקוחות

בכל שאלה לגבי האתר ו/או המוצרים המוצעים בו ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות עמוד "צור קשר" שבאתר, או בדואר האלקטרוני בכתובת contact@promotop.co.il

תקנון רכישת מיכלי מים

1. ביצוע הזמנה באתר

בעת ביצוע הזמנה באתר, על הלקוח למסור מידע מדויק, מלא ומעודכן.
התשלום באתר ייעשה באמצעות כרטיס אשראי או תשלום בביט או בפייבוקס.
בעת ביצוע הזמנה באתר, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור על ידי חברות כרטיסי האשראי תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה.
ככל שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי החברה וישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני אודות ביצוע הפעולה.
מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי החברה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על ידי הלקוח.
היה ולא אושרה ההזמנה על ידי חברת האשראי, ההזמנה תיחשב כבטלה והחברה לא תישא בכל אחריות לביטול ההזמנה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בגין ביטול ההזמנה כאמור.

2. השלמת רכישה

פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור עסקה מחברת האשראי, באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש. מובהר כי במקרים מסוימים ולצורך השלמת הרכישה, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לפנות טלפונית או באמצעות הודעת SMS ללקוח אשר ביצע הזמנה מהאתר וזאת לצורך השלמת פרטים נוספים הנדרשים להשלמת הרכישה.

3. חסימת משתמש ו/או ביטול הזמנה

החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש מלעשות שימוש באתר ו/או מלרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות (ומבלי לגרוע) בשל כל אחד מהמקרים הבאים:

– המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.

– המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.

– המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים ו/או מטעים.

במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום ו/או בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר, רשאית החברה לבטל את ההזמנה הספציפית בטרם אספקת המוצר ללקוח.
הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש למספר הטלפון שמסר לחברה ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת אצלה, על פי שיקול דעתה של החברה.

4. חוסר זמני/קבוע במלאי

המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי החברה לוודא שהאתר עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי.
החברה אינה מתחייבת כי מוצר מסוים נמצא בכל עת במלאי. החברה אינה מבטיחה קיומו של מלאי מספק בכל העת, ואין להסתמך על כך.

5. מדיניות ביטולים והחזרות

מדיניות הביטול ביחס לכלל המוצרים הנמכרים באתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "דיני הגנת הצרכן"). אין באמור בתנאים המפורטים בתקנון זה בכדי לגרוע מזכות כלשהי הקמה למשתמש מכוח דיני הגנת הצרכן.

6. ביטול עיסקה

• משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: "הרוכש") באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

• הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, הוראות דיני הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק").

• למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שדיני הגנת הצרכן אוסרים על החזרתם, כגון: טובין פסידים, טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הרוכש בעקבות העסקה וכיו"ב, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.

• היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:
– יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.
– על הלקוח להחזיר את המוצר לחברה. החזרת המוצר תיעשה לאזור התעשיה ישוב יקיר ורק לאחר מכן יזוכה הלקוח בסיום הטיפול בפניה תוך 14 ימי עסקים.
• היה וביטול ההזמנה נעשה שלא עקב פגם, אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, אי אספקת המוצר במועד או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:

  – יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר. על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או המסמך המסכם את פרטי העסקה.

 – הלקוח יזוכה בסיום הטיפול בפניה תוך 14 ימים ממועד קבלת הבקשה לביטול. החזרת המוצר תיעשה לאיזור התעשיה ישוב יקיר עם הזיכוי יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, והלקוח יחויב בדמי ביטול הזמנה בסך של לכל היותר 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה של החברה בהתאם להוראות החוק.

• ביטול ההזמנה ייעשה באמצעות אחת מהדרכים הבאות: דרך צור הקשר באתר, באמצעות שליחת מייל לכתובת המופיע באתר.
o בהודעת הביטול ימסור הלקוח לחברה את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה ופרטי התקשרות. כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לחברה בהודעת הביטול, בנוסף לפרטים שצוינו לעיל, גם העתק חשבונית– ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

• לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה.

7. אופן החזרת התמורה

החזרת התמורה תיעשה בזיכוי כרטיס האשראי. התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין, ככל שאלו אמורים להיגבות בהתאם לנסיבות.

במקרה של החזרת מוצר, יש ליצור קשר ולתאם עם החברה, לאחר זאת יש להחזיר את המוצר פיזית לאיזור התעשיה ישוב יקיר

8. ביטול אספקת מוצרים על ידי החברה

במידה ויתברר לחברה כי אינה יכולה לספק את המוצרים לרוכש מכל סיבה שהיא, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.

במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם). הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

9. זמני אספקה

• אספקת המוצרים בתוך ישראל תתבצע בין 14-21 ימי עסקים בהתאם ליכולות חברת השילוח.

• ימי שישי / ערבי חג/ שבת/ שבתון/ סגר – אינם נחשבים כימי עסקים.

• נמען שאינו זמין ו/או נוצרו בעיות איתור, ייתכנו עיכובים באספקה.

• חברת פרומוטופ חתומה על חוזה עם דואר ישראל. אנחנו עומדים בקשר רציף עם דואר ישראל ועושים כל מאמץ שהחבילות יגיעו בזמן.

• קיימים 2 סוגי משלוח: שליח עד הבית ואו איסוף מנקודת חלוקה.

 – "שליח עד הבית" השירות כולל משלוח לנמענים פרטיים, במסגרתו יינתנו 2 ניסיונות מסירה ע"י השליח ברשימת יעדים ייעודית בליווי משלוח 2 מסרונים (מסרון פריט יצא לחלוקה ומסרון פריט נמסר).

 – רמת השירות – ניסיון מסירה ראשון של החבילות יעשה תוך 3 ימי עסקים (לא כולל את יום האיסוף). ברשימת יעדי המסירה הארצית. בשאר היישובים ניסיון המסירה יבוצע תוך עד 4 ימי עסקים. החלוקה בהתאם לנוהל החלוקה בכל ישוב.

• בחגים ישראלים ומועדים בינלאומיים כגון חגי מכירות באינטרנט ייתכן שינוי בטיב השירות.

• !!! אנחנו ממליצים מאד להשתמש בשירות של שליח עד לבית.

• לא נוכל להיות אחראים על איחורים במסירה ואין לחברה אחריות לנזק מכל סוג שהוא שיגרם כתוצאה מאיחור במסירה של החבילות.

• לא יהיה החזר כספי כלשהו כתוצאה מאחור במסירה.

• החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים בזמני האספקה אשר אינם בשליטתה ו/או שמקורם בלקוח, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הלקוח בשעות התיאום. עיכוב כאמור לא ייחשב הפרת התחייבות החברה לאספקת המוצר.

• לקוח שהנחה את השליח ו/או אישר לו להשאיר את החבילה המיועדת לו בכל מקום שהוא ומכל סיבה שהיא, יישא במלוא האחריות בגין כל אובדן ו/או נזק שייגרם לחבילה, והחברה תהא פטורה מאחריות מכל סוג שהוא.

• מוצרים מסוימים המוצגים באתר עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי, במקרה של מחסור במוצר, תושלם ההזמנה רק עם קבלת המוצרים והאספקה תבוצע מיד לאחר קבלתם ולפי זמן השילוח המהיר ביותר שניתן וזאת בתיאום עם הלקוח.

10. המידע באתר

באתר תמצא מידע אודות המוצרים אותם משווקת חברת פרומוטו. אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שהמידע המופיע באתר יהיה מדויק אך עם זאת, אנו מתנצלים מראש אם חלילה, נפלו טעויות, שיבושים או אי-דיוקים.. כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר במפורש אחרת.

11. זכויות באתר

כל הזכויות בתכנים ובתמונות המופיעים באתר, אשר מקורם בחברה ו/או מי מטעמה ו/או שהועברו אליה, לרבות זכויות יוצרים, זכויות הפצה וכל קניין רוחני אחר, שייכים במלואם לחברה. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, כל הזכויות בעיצוב האתר ובאופן העיבוד וההצגה של התכנים באתר שייכות במלואן לחברה. התכנים באתר נועדו לשימושו האישי של המשתמש בלבד, ואין לעשות בהם שימוש אחר כלשהו, לרבות שימוש מסחרי. 

אין להעתיק ו/או לשכפל, ו/או להעתיק ו/או להדפיס תכנים כלשהם מהאתר לצורך הפצה ו/או פרסום בדרך כלשהי, אלא בקבלת הסכמתה של החברה, בכתב ומבעוד מועד. סימני המסחר באתר הינם קניינה של החברה בלבד. סימני מסחר המוצגים באתר מטעמם של מפרסמים כלשהם הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. 

אין לעשות שימוש בסימני המסחר בלא הסכמת בעליהם, בכתב ומבעוד מועד. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת המשנים את עיצובם או תפקודם או מחסירים מהם תכונות או מידע כלשהם. החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל לאלתר, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת, כל גישה של משתמש ו/או כל תוכן מהאתר, וזאת ללא צורך במתן נימוק או הסבר. משתמש לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר במידה והחברה החליטה לחסום אותו.

12. סודיות ופרטיות

• פרומוטו (להלן: "החנות") מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה.

• תנאים אלה ילמדו אותך מהי מדיניות הפרטיות הנהוגות באתר בין השאר, האופן שבו משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר או נאסף על-ידה בעת השימוש באתר.

• יודגש: על המשתמש/ת באתר אין חובה למסור את פרטיו המזהים לצורך שימוש באתר.

• אנו מעוניינים להשתמש בנתוניך בכדי להודיע לך על פעילויות, מבצעים ולמסור לך מידע רלוונטי נוסף שיכול לעניין אותך, אך השתתפותך חופשית לחלוטין. באם לא תסכים, אתה חופשי להודיע לנו זאת בכל עת באמצעות מכתב בדואר או במשלוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת contact@promotop.co.il.

13. איכות המים ושימוש במוצרי מכלי מים

• החברה אינה אחראית לאיכות המים שהלקוח ממלא ושומר במכלים. האחריות על איכות המים היא של הלקוח בלבד.

• לפני השימוש הראשון במיכל, יש לשטוף את המיכל במים ובסבון.

• לאחר כל שימוש וריקון המים מהמכל, יש לשטוף את המיכל שוב במים ובסבון, לרוקן אותו ולייבש אותו לחלוטין.

• החברה לא תהיה אחראית לכל מחלה, פגיעה או נזק שייגרמו כתוצאה מהשימוש במיכל, לרבות עקב שימוש במים שאינם מתאימים או אחסון לא נכון של המים במיכל.
• כל המידע, הנתונים וההוראות שמספקת החברה מתבססים על נתונים שנמסרו על ידי היצרן.

• האחריות של החברה על המוצרים מוגבלת לשווי המוצר בלבד.

• האחריות על השימוש במוצר היא של הלקוח בלבד.

• החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם ללקוח או לכל צד שלישי כתוצאה מהשימוש במוצרים.

14. הסכמה לקבל דבר פירסומת

ככל שהלקוח אישר או יאשר קבלת מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב – 1982 באמצעות הדואר האלקטרוני, ו/או באמצעות אמצעים אלקטרוניים אחרים (לרבות: הודעת SMS ו/או הודעת WhatsApp) הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לחברה על סירובו לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליו

15. אחריות

בשום מקרה פרומטו לא תהיה אחראית לנזק כלשהו ישיר או עקיף ו/או שנגרמו ללקוח ו/או לצדדים שלישיים. בכל מקרה פרומטו מחויבות החברה היא עד סכום שווי הרכישה בפועל.

16. אישור התקנון

המשתמש מצהיר כי קרא תקנון זה וכי הוא מוסכם עליו, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, למעט טענות הקשורות בהפרת התחייבות מצד החברה ו/או מי מטעמה על פי תקנון זה. כמו כן, מסכים המשתמש לתחולתם על פעולת הרכישה. מודגש כי עצם ביצוע פעולה באתר מהווה הודעה מוחלטת, סופית ובלתי חוזרת מצד המשתמש כי קרא הוראות תקנון זה, הבינן והסכים להן

17. סמכות שיפוט

סעיפי תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

18. שירות לקוחות

בכל שאלה לגבי האתר ו/או המוצרים המוצעים בו ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות עמוד "צור קשר" שבאתר

או בדואר האלקטרוני בכתובת contact@promotop.co.il.

תקנון רכישת גנרטורים

תקנון עבור רכישה קבוצתית של גנרטורים המשווקים בפלטפורמות השונות על ידי חברת פרומטו

הקדמה

תקנון זה מסדיר את התנאים להשתתפות ברכישה קבוצתית מטעם חברת פרומוטו. כל שימוש במונח "המוכר/המארגן/המשווק" בתקנון זה מתייחס ל-[םרומוטו וכל השימוש במונח "הלקוח" מתייחס לכל אדם או ישות המשתתפת ברכישה קבוצתית.
תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב
בין משתמש האתר (להלן: "המשתמש") לבין החברה. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר, ועל כל רכישה שתתבצע על ידו באתר. השימוש ו/או הרכישה באתר מהווים הסכמה על התנאים המפורטים בתקנון. על כן, על כל משתמש לעיין בתקנון זה בקפידה לפני ביצוע פעולות.

אם המשתמש אינו מסכים לתנאי מתנאי התקנון, הינו מתבקש שלא לעשות באתר כל שימוש.
החברה רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכן בהתאם להוראות כל דין.

בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות המופיעות בתכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון.

1. הרשמה והצטרפות

הלקוח יידרש להירשם באתר ולמלא את כל הפרטים הנדרשים לצורך ביצוע הרכישה והשתתפות בקבוצת הרכישה כמפורט בתנאי הרכישה הרשומים והנלווים. ההצטרפות לרכישה קבוצתית מותנית ברישום מלוא הפרטים כנדרש לרבות עמידה בתנאי התשלום הקבועים והמפורטים. בעת ביצוע הזמנה באתר, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור על ידי חברות כרטיסי האשראי תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. ככל שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי החברה וישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני אודות ביצוע הפעולה. מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי החברה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על ידי הלקוח. היה ולא אושרה ההזמנה על ידי חברת האשראי, ההזמנה תיחשב כבטלה והחברה לא תישא בכל אחריות לביטול ההזמנה ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בגין ביטול ההזמנה כאמור. זכאות לשימוש באתר הינה לכל אזרח אשר מלאו לו 18 שנים. הזמנה תתאפשר למי שברשותו חשבון בנק פעיל ו/או בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף והינו בעל תיבת דואר אלקטרוני אשר כתובתה תינתן בעת הרכישה באתר. קטין המבצע פעולות ייחשב כקטין אשר קיבל את רשות הוריו/אפוטרופוסיו לביצוע הרכישה באתר.

2. המכירה וביצוע הזמנה

המחיר המוצג ללקוח כולל את כל הוצאות הייבוא, ההובלה לישראל והמכס ביום הרכישה/ההצטרפות ובהתאם לתנאי ההזמנה וההצטרפות לקבוצת הרכישה כמפורט באתר ובפלטפורמות השונות.

פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור עסקה מחברת האשראי, באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה על ידי הרוכש.

מובהר כי במקרים מסוימים ולצורך השלמת הרכישה, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לפנות טלפונית או באמצעות הודעת SMS ללקוח אשר ביצע הזמנה מהאתר וזאת לצורך השלמת פרטים נוספים הנדרשים להשלמת הרכישה.

חסימת משתמש ו/או ביטול הזמנה
החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לב טל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש מלעשות שימוש באתר ו/או מלרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות (ומבלי לגרוע) בשל כל אחד מהמקרים הבאים:
– המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.
– המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.
– המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים ו/או מטעים.

במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו ו/או בתנאי התשלום ו/או בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר, רשאית החברה לבטל את ההזמנה הספציפית בטרם אספקת המוצר ללקוח.

הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש למספר הטלפון שמסר לחברה ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת אצלה, על פי שיקול דעתה של החברה.

3. מדיניות ביטול והחזרה

התשלום מהווה התחייבות לרכישה והוא לא יוחזר לאחר תקופת הביטול הקבועה כמפורט בתנאי העסקה והתשלום המוצגים באתר.

 

4. אספקה ומשלוח

יצור ההזמנה בסין לוקח עד 20 ימי עסקים –על בסיס התחייבות המפעלים זמן המשלוח בים הינו 4-5 שבועות, במקרה של כוח עליון לרבות מגפה, מבצע/מלחמה, מזג אוויר קיצוני, סגירת השמיים/הים לתנועה לא יחשב מניין הימים במועד האספקה שנקבע ולא יהיו טענות למי מהצדדים ובאפשרות החברה לבחון מחדש את ביצוע האספקה לרבות אפשרות לקבל החלטה אודות ביטול האספקה והשבת מלוא הכסף וללא פיצוי או טענה מטעם מי מהצדדים. אספקת המוצרים בתוך ישראל תתבצע עד 14 ימי עסקים בהתאם ליכולות חברת השילוח. ימי שישי / ערבי חג/ שבת/ שבתון/ סגר – אינם נחשבים כימי עסקים. נמען שאינו זמין ו/או נוצרו בעיות איתור, ייתכנו עיכובים באספקה . קיימים 2 סוגי משלוח: שליח עד הבית ואו איסוף מנקודת חלוקה. "שליח עד הבית" במקרה וישנה אפשרות כולל משלוח לנמענים פרטיים, במסגרתו יינתנו 2 ניסיונות מסירה ע"י השליח ברשימת יעדים ייעודית בליווי משלוח 2 מסרונים (מסרון פריט יצא לחלוקה ומסרון פריט נמסר) רמת השירות – ניסיון מסירה ראשון של החבילות יעשה תוך 3 ימי עסקים (לא כולל את יום האיסוף). ברשימת יעדי המסירה הארצית. בשאר היישובים ניסיון המסירה יבוצע תוך עד 4 ימי עסקים . החלוקה בהתאם לנוהל החלוקה בכל ישוב. בחגים ישראלים ומועדים בינלאומיים כגון חגי מכירות באינטרנט ייתכן שינוי בטיב השירות. לא נוכל להיות אחראים על איחורים במסירה ואין לחברה אחריות לנזק מכל סוג שהוא שיגרם כתוצאה מאיחור במסירה של החבילות. לא יהיה החזר כספי כלשהו כתוצאה מאיחור במסירה. החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים בזמני האספקה אשר אינם בשליטתה ו/או שמקורם בלקוח, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הלקוח בשעות התיאום. עיכוב כאמור לא ייחשב הפרת התחייבות החברה לאספקת המוצר. לקוח שהנחה את השליח ו/או אישר לו להשאיר את החבילה המיועדת לו בכל מקום שהוא ומכל סיבה שהיא, יישא במלוא האחריות בגין כל אובדן ו/או נזק שייגרם לחבילה, והחברה תהא פטורה מאחריות מכל סוג שהוא. מוצרים מסוימים המוצגים באתר עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי, במקרה של מחסור במוצר, תושלם ההזמנה רק עם קבלת המוצרים והאספקה תבוצע מיד לאחר קבלתם ולפי זמן השילוח המהיר ביותר שניתן וזאת בתיאום עם הלקוח.

5. מדיניות ביטול והחזרות

ללקוח תהיה האפשרות לבטל את ההזמנה תוך כדי זמן הקמפיין ,בסיום הקמפיין יבוצע תשלום בשם הלוקוח למפעל בסין ולכם לא יתאפשר ביטל של ההזמנה, האחריות והשירות ינתנו על ידי חברת פרומוטופ בעמ ח.פ 516868056


למען הסר ספק לאחר סיום הקמפיין לא ניתן יהיה לקבל החזר או לבטל את העסקה.

מדיניות הביטול ביחס לכלל המוצרים הנמכרים באתר כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ולתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: "דיני הגנת הצרכן"). אין באמור בתנאים המפורטים בתקנון זה בכדי לגרוע מזכות כלשהי הקמה למשתמש מכוח דיני הגנת הצרכן.


ביטול עסקה
מאחר ומדובר בקבוצת רכישה וייצור על בסיס כמות והזמנה אישית במקרה זה לא תתאפשר החזרת המוצר מאחר ומדובר במוצר בהתאמה אישית ובמתכונת של קבוצת רכישה מלבד מקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים או מוצר פגום/תקול שאינו תקין.

היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר, או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי החברה:


יפעל הלקוח לביטול ההזמנה בהקדם באחת מהדרכים המפורטות בסעיף שלהלן. זכות הביטול תעמוד ללקוח למשך זמן קמפיין המכירה בלבד.

על הלקוח להחזיר את המוצר לחברה. החזרת המוצר תיעשה לאזור התעשיה ישוב יקיר ורק לאחר מכן יזוכה הלקוח בסיום הטיפול בפניה תוך 14 ימי עסקים ככל וימצא לאחר בדיקה כי אכן מדובר במוצר שאינו תקין ו/או פגום ו/או כי מדובר בחוסר התאמה בין ההזמנה שבוצעה לבין המוצר שהגיע.

במקרה של ביטול במועדים ובתנאים האמורים בתקנון זה ובהוראות חוק הגנת הצרכן ככל ויבוצע זיכוי הוא יימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור, והלקוח יחויב בדמי ביטול הזמנה בסך של לכל היותר 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה של החברה בהתאם להוראות החוק.

ביטול ההזמנה ייעשה באמצעות אחת מהדרכים הבאות: דרך צור הקשר באתר, באמצעות שליחת מייל לכתובת המופיע באתר.
בהודעת הביטול ימסור הלקוח לחברה את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה ופרטי התקשרות. כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לחברה בהודעת הביטול, בנוסף לפרטים שצוינו לעיל, גם העתק חשבונית– ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם הלקוח להמשך תהליך ביטול ההזמנה.


אופן החזרת התמורה
החזרת התמורה תיעשה בזיכוי כרטיס האשראי. התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין, ככל שאלו אמורים להיגבות בהתאם לנסיבות.

במקרה של החזרת מוצר, יש ליצור קשר ולתאם עם החברה, לאחר זאת יש להחזיר את המוצר פיזית לאיזור התעשיה ישוב יקיר.

ביטול אספקת מוצרים על ידי החברה

במידה ויתברר לחברה כי אינה יכולה לספק את המוצרים לרוכש מכל סיבה שהיא, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש.

במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם). הרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול העסקה.

 

7. סודיות ופרטיות:

המוכר מתחייב לשמור על סודיות המידע האישי של הלקוחות ולא למכור או לשתף פרטים אלו עם צדדים שלישיים ללא הסכמה ברורה מראש.

 

8. שינויים בתקנון

המוכר רשאי לשנות את התקנון בכל עת. כל שינוי ייכנס לתוקף לאחר פרסום באתר החברה ותקנון זה אינו גורע מתקנון המצוי באתר.

יש לעיין בתקנון זה ובתקנון האתר בקפידה לפני כל שימוש ו/או פעולה באתר כולל רכישת מוצרים המוצעים באתר, ומובהר כי כל פעולה מעידה על הסכמת הלקוח לקבל על עצמו את הוראות התקנון ולפעול לפיהן.

9. סמכות שיפוט

סעיפי תקנון זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

10. שירות לקוחות

בכל שאלה לגבי האתר ו/או המוצרים המוצעים בו ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באמצעות עמוד "צור קשר" שבאתר, או בדואר האלקטרוני בכתובת contact@promotop.co.il